Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
?sjena u 3dsmaxu

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> 3d
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sasac



Joined: 23 Jan 2004
Posts: 248
Location: Zagreb

PostPosted: 11.02.2004 10:04    Post subject: ?sjena u 3dsmaxu Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ako ste ikad vidjeli neku reklamu u kojoj nekakav covjeculjak skakuta po Vasem malom ekranu, a baca sjenu na savrseno bijelu pozadinu, da li se ikad zapitaste kako on baca tu sjenu, a ne vidi se na cemu stoji?

Npr. napravis objekt, osvijetlis ga izvorom svjetla, stavis ispod objekta bijeli kvadrat ili nesto slicno, sjena se fino osrtava na kvadratu, kadli - kvadrat nije bijel, vec je zapravo siv. Vide mu se rubovi i covjeculjak naposlijetku skace po nekakvoj sklepanoj platformi.

Da li itko zna kako se to radi zapravo?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
aikon



Joined: 19 Sep 2003
Posts: 166

PostPosted: 11.02.2004 13:35    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Nemam max pri ruci ali bi ovo moglo radit. Dodas dovoljno svjetla (ne previse) da dobro osvjetlis podlogu. Dodas i svom objektu svjetlo koje ce mu bacat svjetlo ali ga excludas iz drugih svjetala da ne bude preosvijetljen. Namistis i environment (u maxu se tako zove za ostale progije neznam ). Namistis kako oces i onda rendas.

Ili postprodukcijski, u After Effectsima, Combustionu, i sl. programima. Izrendas taj svoj objekt osvjetljen kako zelis ali bez ikakve podloge i sa alpha kanalom. Onda u npr. Aftereffectsima ubacis taj objekt, dodas mu bijelu pozadinu i dodas mu sjenu kakva ti odgovara osvjetljenju. i rendas Surprised)
Back to top
View user's profile Send private message
sasac



Joined: 23 Jan 2004
Posts: 248
Location: Zagreb

PostPosted: 11.02.2004 16:28    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Fala!

Imas pivu kad te sretnem...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Phoenix
mi3.crew


Joined: 07 Sep 2003
Posts: 283
Location: Zgb

PostPosted: 27.02.2004 21:39    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

najsimpal rjesenje za "sjenu" na nicemu je da ti podloga ima materijal "matte/shadow" ak se na varam, budem cekiro pa javim.

_________________
lolorem roflsum lmaolor lolt lmaomet
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
smasher



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 229
Location: Zaprešić

PostPosted: 15.03.2004 19:45    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

phoenix je u pravu. jednostavno nabaciš matte/shadow materijal na podlogu. a ako koristiš Brazil Renderer onda ti netreba nikakav plane ili box ispod modela, jednostavno u Render prozoru (F10) pod Brazil: CSG Server imaš opciju enable, i to checkiraš i to je to. naravno sad tu možeš i promijenit boju poda i visinu na kojoj ga želiš. altitude.

TIP: ukoliko koristiš Max verzije veće od 4.0 onda korištenjem Matte/Shadow materijala možeš dobit željeni rezultat, al ak si ispod moraš checkirat Alpha Channel, ili tak neš, pričam na pamet, a i nemam 4 instaliranu više pa nisam ziher...
ugl, ak imaš Q, pitaj....

_________________
http://3DHR.net - Srce hrvatskih 3d artista
http://www.Rhino3DHelp.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> 3d All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group