View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mocnimax
Joined: 12 Sep 2004 Posts: 24 Location: RI
|
Posted: 15.02.2005 16:40 Post subject: Svjetlosna sablja u LW-u |
|
|
Zanima me zna li tko kako napraviti svjetlosnu sablju u LW-u (samo beam, bez drske), ali bez Hyper Voxels-a |
|
|
Back to top |
|
|
Tomz
Joined: 19 Dec 2004 Posts: 66 Location: Osijek
|
Posted: 15.02.2005 23:34 Post subject: |
|
|
U modeleru napravi Disc.
U Numeric: Disc Tool ostavi sve kako je samo promjeni Radious Y. namjesi ga na 16 m.
Napravi Ball.
U Numeric: Ball Tool ostavi sve kako je samo promjeni Center Y. namjesi ga na 16 m.
Odrezi pola Lopte (Ball) koji ti nije potreban.
Obiljezi sve poligone i pritisni m (Merge Points) i ostavi sve kako je i stisni OK!
Sacuvaj model.
U desnom gornjem uglu ispod X za izlazak iz porgrama imas strelicu prema dolje.
Stisni je i izaberi Send Object to Layout.
U lightwave-u klikni na Surface Editor (F5 - u lightwave-u 8.0).
U Surface Editor obiljezi Smoothing.
Luminosity namjesti na 100%.
U Surface Editor klikni na Advanced i Glow Intensity namjesti na 25%.
Vrati se na Basic i klikni na slovo T u Color liniji.
U Texture Editor-u za Layer Type odaberi Gradient
Vidis bjelu podlogu s jednom strelicom.
Klikni na sredinu bjele podloge i pojavat ce ti se druga strelica.
Njezin parameter namjesti na 1.0 i promjeni boju (Color) stavi npr. plavu.
Klikni na Use Texture.
Izadi iz Surface Editor.
Klikni na Effects (Ctrl + F8 - u lightwave-u 8.0).
Obilježi Enable Glow i namjesti Intensity na 200% i Glow Radius na 16.0 pixels.
Izadi iz Effects prozora.
Pritisni tipku F9 i uzivaj!!!!
Nadam se da sam pomogao! Ako hoces crveni bljesak samo promjeni boju u Texture Editor-u u crvenu. |
|
|
Back to top |
|
|
Tomz
Joined: 19 Dec 2004 Posts: 66 Location: Osijek
|
|
Back to top |
|
|
mocnimax
Joined: 12 Sep 2004 Posts: 24 Location: RI
|
Posted: 16.02.2005 13:30 Post subject: |
|
|
Hvala. Bas mi je to trebalo |
|
|
Back to top |
|
|
|