View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mogibo
Joined: 26 Mar 2005 Posts: 174 Location: zagreb, croatia
|
Posted: 30.11.2006 21:23 Post subject: wip 3d model - glava |
|
|
ej ekipo,
model je jos u izradi. Program je 3ds max 7
Bilo bi mi drago cuti vase misljenje
Fala!
|
|
|
Back to top |
|
|
vjeran
Joined: 01 Dec 2006 Posts: 10
|
Posted: 02.12.2006 00:17 Post subject: |
|
|
svaka cast.. |
|
|
Back to top |
|
|
blaster
Joined: 03 Oct 2006 Posts: 30 Location: Hrvatska
|
Posted: 02.12.2006 01:31 Post subject: |
|
|
svaka čast. sve je na mjestu |
|
|
Back to top |
|
|
Zheki
Joined: 27 Feb 2005 Posts: 15
|
Posted: 05.12.2006 13:40 Post subject: |
|
|
i liiike! cekam nastavak. |
_________________ "PARANOIA is when you have all the facts"
William Burroughs |
|
Back to top |
|
|
VerbNero
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 64 Location: varazdin, lipovnik
|
Posted: 05.12.2006 13:53 Post subject: |
|
|
Moj skroman savjet ti je da u samo paziš na "tokove linija" tj. da ti linije što prirodnije padaju niz lice. Tako dobiješ prirodniji model. I naravno... puno sreće i strpljenja s UV mappingom |
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 05.12.2006 14:33 Post subject: |
|
|
export u ZBrush? |
|
|
Back to top |
|
|
mogibo
Joined: 26 Mar 2005 Posts: 174 Location: zagreb, croatia
|
Posted: 05.12.2006 18:45 Post subject: |
|
|
vjeran - stari hvala ti
blaster - vec sam promijenio puno toga i sa jos puno stvari nisam zadovoljan
Zheki - thx buraz. nastavljam dalje sa cijelim tijelom
VerbNero - hvala ti na savjetu. vodim racuna da ga ne zakompliciram previse a i interesantno je kako se cijela figura mijenja pomaknes li mu par vertexa - odmah dobiva vise na masivnosti, puno ugodniji dizajn itd... priznajem da jedva cekam da ga pocnem mapirati
sinisa - nisam do sada jos radio u ZBrush-u. radove koje sam vidio na netu su fantasticni i ne sumnjam u njegove mogucnosti. za sada cu se drzati maxa dok ga ne savladam a onda u zbrush vode |
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 05.12.2006 19:15 Post subject: |
|
|
drugaciji ti je princip rada u ZBrushu..
Ako radis bilo sto sto ima ruke i noge i hoda .. probaj ZBrush... u njemu napravis svoje "hodalo" u koliko hoces miliona polygona (koliko ti komp moze izdrzat). i exportiras razne verzije sa raznim brojem polygona.
napravis low mesh, stavis normal bump i brzo je i dobro je |
|
|
Back to top |
|
|
mogibo
Joined: 26 Mar 2005 Posts: 174 Location: zagreb, croatia
|
|
Back to top |
|
|
VerbNero
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 64 Location: varazdin, lipovnik
|
Posted: 09.12.2006 14:22 Post subject: |
|
|
Sad si me podsjetio na jedan model koji sam napravio za animaciju (texture, cloth...), animirao, i......
jedne večeri oko 23:00h sam zabunom sve to formatirao
šmrc |
|
|
Back to top |
|
|
|