Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
Kupnja fotića

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Fotografija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
blanka



Joined: 14 Jan 2007
Posts: 12
Location: Graškograd

PostPosted: 17.01.2007 12:30    Post subject: Kupnja fotića Add user to your forum ignore list Reply with quote

Dobri ljudi pomozite! Koji fotić kupiti do 1500 kn?( stotina gore dolje nije problem)
Canon ixus 60 ili A 610. Zanima mesnimanje detalja, premda sam velika amaterka.
Zahvaljujem unaprijed! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
muljatorica



Joined: 30 Sep 2004
Posts: 452

PostPosted: 17.01.2007 13:08    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

http://mi3dot.org/forum/viewtopic.php?p=110989&highlight=#110989

i stvarno uzmi si sonya, ja sam prezadovoljna
Back to top
View user's profile Send private message
blanka



Joined: 14 Jan 2007
Posts: 12
Location: Graškograd

PostPosted: 17.01.2007 13:33    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ne bih uzela sonya, nego definitivno canon. Već sam se savjetovala snekim ljudima, ali želim biti sigurna da sam se dobro odlučila.
Je li zbilja bolje gledati na zoom, a ne nasjedati na sve te piksele, i makro koji je kod nekih 5 a kod nekih 1 cm.
Back to top
View user's profile Send private message
Toco1980



Joined: 31 Oct 2005
Posts: 131

PostPosted: 17.01.2007 20:20    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

blanka wrote:
Ne bih uzela sonya, nego definitivno canon. Već sam se savjetovala snekim ljudima, ali želim biti sigurna da sam se dobro odlučila.