View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nemesis
Joined: 01 Oct 2005 Posts: 732
|
Posted: 29.01.2008 19:30 Post subject: Maturalna Radnja => Marketing u službi web stranica |
|
|
Pišem maturalnu radnju na temu "Marketing u službi web stranica" iz predmeta marketing. Pa me zanima što sve treba obuhvatiti time. Mislio sam posložiti sadržaj tako da na primjeru jedne web stranice objašnjavam marketinške funkcije.
Krenuo bi od P1 (Proizvoda) gdje bi postavio prvo istraživanje nichea (ciljanog tržišta), promatranje konkurencije te stvaranje proizvoda (tu bi uključio jedno poglavlje o dizajnu, kako boje utječu na korisnika te onih famoznih 0,2 sekunde koliko je potrebno da korisnik stvori prvi dojam o web stranici).
Zatim bi preskočio P2 i P3 prodaju, distribuciju i cijenu (barem pomaknuo na kraj)
Tu bi došao do P4 - promidžbe, napisao bi nešto o tražilicama (spomenuo SEO), napisao bi nešto o Social Media servisima (od onih za bookmarking do facebooka, myspacea i last.fm-a), crosslinkingu, blogrollu, guest postovima itd.
Na kraju bi napisao nešto o analitici tj. općenito o prometu, rss subscriptions, zaradi putem tih stranica itd.
Naglasak bi bio na marketingu, posebno bi imao na umu razlike između RL biznisa i web biznisa. A pod web stranice bi podrazumjevao one koje nude content (blog, portal), iako bi tu i tamo nabacio nešto o drugim vrstama...
Završio bi sve sa time kuda se kreće industrija te s planovima za site koji bi bio u primjeru.
E sad, zanima me što ljudi koji imaju više iskustva u ovome od mene misle o ovome, što bi trebao promjeniti, možda reogranizirati itd? |
_________________ Webastično.com | Last.fm | Twitter |
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 30.01.2008 02:21 Post subject: |
|
|
hmm sto se mene tice si obuhvatio pravo opsirnu temu i na pravo super si putu.
ono u nasem poslu marketinga je prva stvar koju treba da uradis je da prenese poruku djelatnosti to jeste da ja preduzece putem svoje stranice mogu da povecam svoju dobit, a to se moze dobro osmisljenim dizajnom, sadrzajem. ponuda je vazna, ne komplikovana ali veoma sadrzajna da posjetitelja, ne da ga setam po milion sajtova, nego da mu je na dohvat ruke sve. recimo portal posao.ba je stvoren sa jednom markom. danas je jedan od vodecih portala za zaspoljavanje. znaci kapital nista ali danas vrijedan projekat jer je znao da prenese zamisao i poruku preduzeca koji je osnovalo ovaj portal.
nekad davno ja mislim da su postojali sajtovi b2b.com i mislim da se dosta odvijalo preko weba. ne znam tacno sta i kako, ali pogledaj bilo je dobrih clanaka.
znaci glavna stvar, zamisao, proizvod na dobra nacin prenijeti putem weba, vise posjeta, kupaca i dobit raste. prenesena ideja vizija firme kroz web. |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
tRC
Joined: 07 Sep 2003 Posts: 1280
|
Posted: 30.01.2008 12:03 Post subject: |
|
|
wxyzrusmir wrote: |
ono u nasem poslu marketinga je prva stvar koju treba da uradis je da prenese poruku djelatnosti to jeste da ja preduzece putem svoje stranice mogu da povecam svoju dobit,... |
Velika istina no nažalost kriva nomenklatura, to nije marketing, to su korporativne komunikacije. |
|
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 30.01.2008 13:09 Post subject: |
|
|
ja sam pricao o reklami, propagandi koja je dio marketinga tzv advertisinga. a svi vidovi komunikacije spadaju u vizualnu komunikaciju ako time se moze prenijeti poruka klijenta. od printa, videa pa cak i do najmanjeg bannera na sajtu, da ne pricam o webu. |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
p4P3r
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 656
|
Posted: 30.01.2008 13:19 Post subject: |
|
|
wxyzrusmir wrote: | svi vidovi komunikacije spadaju u vizualnu komunikaciju ako time se moze prenijeti poruka klijenta |
|
_________________ http://www.centar-zdravlja.net // portal za zdravlje i ljepotu |
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 30.01.2008 13:26 Post subject: |
|
|
objasni ikonicu. cime izazvana
sta je vizualna komunikacija? i sta je cilj vizualne komunikacije ili kako kaze kolega korporativne komuniakcije |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
p4P3r
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 656
|
Posted: 30.01.2008 13:55 Post subject: |
|
|
Rekao si da SVI vidovi komunikacije spadaju u vizualnu komunikaciju sto nije tocno, cak ni ako se radi samo o web stranicama.
Slanje i primanje poruke se moze odvijati i putem drugih kanala komunikacije. |
_________________ http://www.centar-zdravlja.net // portal za zdravlje i ljepotu |
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 30.01.2008 14:02 Post subject: |
|
|
naravnoi da moze, samo je tema bila vezana za vizualne komunikacije pa sam se nadovezao na to.
VERBALNO KOMUNICIRANJE
Usklađeni sustav komuniciranja je CONDITIO SINE QUA NON u poslovnom svijetu. Pri tome se mogu koristiti različite komunikacijske metode npr; međusobno komuniciranje (jedan na jedan) nastup u javnosti (predavanja, intervjui u tisku, radio i tv). U komuniciranju treba biti fleksibilan. Prema onima koji ne dijele naša stajališta treba imati posebno razrađenu strategiju komuniciranja i trajnog dijaloga. Pri tome ne treba izbjegavati niti polemiku ali uz odlučne argumente. Komuniciranje je kružni proces, a ako se ne poštuju pravila i davanja i primanja informacija uz argumentaciju dolazi do prekida u komunikaciji.
NEVERBALNA KOMUNIKACIJA
Govor je samo jedan način izražavanja. Neverbalni znakovi su dio neverbalne komunikacije, koja uključuje sve ono što obično govorimo ljudima oko sebe – svjesno ili nesvjesno, ali ne govoreći.
Stručnjaci smatraju da postoji milijun znakova, gesti i kombinacija koje obično koristimo dok govorimo. S nekima od ovih znakova smo rođeni, neke smo stekli, a neki su određeni kulturom i društvenim statusom u kojem se nalazimo. Neke od njih koristimo spontano i nesvjesno, dok druge upotrebljavamo svjesno kako bismo postigli određeni cilj. |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
p4P3r
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 656
|
Posted: 30.01.2008 14:17 Post subject: |
|
|
Neverbalna, odnosno verbalna komunikacija nema apsolutno nikakve veze s ovim...
Ono sto bi autoru teme bilo korisno je marketinsko komuniciranje, pa ako imas neki tekst o tome salji |
_________________ http://www.centar-zdravlja.net // portal za zdravlje i ljepotu |
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 30.01.2008 14:29 Post subject: |
|
|
polsao sam mu na mail internet i pr oko tih stavri.
WHAT IS E-PR AND WHY IS IT IMPORTANT?
What is E-Marketing?
e-PR
Basic skills needed for e-PR
Target audiences: less easily defined consumers
The Concept of Media Convergence
MANAGING ONLINE AND OFFLINE CHANNELS
Context and Timing for Interaction
Create a seamless interface between online and offline experiences
You do not have to have a different brand name online
REMEMBER: All online brands are GLOBAL
Manage online and offline conflict
Use of partnerships and alliances to complement the weakness
E-PR and Research
Researching Discussion Groups
Advertising and PR
ACTION E-PR
Announcement Services
Web Rings
Discussion Groups
Create an online newsletter or e-zines
E-PR and Media Relations
Online Press Conferences
Anti-Sites and Anti-Corporate Activists
Monitoring is Essential
Viral PR and Buzz Marketing
The Design of Web Sites
Managing Reputation
REMEMBER, ON THE NET: SELECTION + SUGGESTION = VALUE
Personalisation
Identifying Online Communities
Tracking and Managing Issues
Crisis Management
Crisis Preparation and e-PR
BRANDING ONLINE
How to Acquire Traffic for a Site?
PROTECT YOUR ONLINE BRAND
Financial and investor relations
Community Relations
Government
Websites
Internal Communications and the Intranet
Intranets
Extranets
e-brands
na ja ovo je samo dio tema u tom dokumentu. nadam se da ce makar nesto da pomogne kolegi . sretno |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
Nemesis
Joined: 01 Oct 2005 Posts: 732
|
Posted: 30.01.2008 19:35 Post subject: |
|
|
Tnx na fajlu wxyzrusmir, dobar link, počeo sam čitati, nastavit ću sutra, sad sam u stisci s vremenom...
Zanima me jedna stvar, kako napraviti kompoziciju, od kud je najbolje početi? |
_________________ Webastično.com | Last.fm | Twitter |
|
Back to top |
|
|
p4P3r
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 656
|
|
Back to top |
|
|
|