View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nightfly
Joined: 21 Nov 2004 Posts: 360
|
Posted: 28.05.2009 23:56 Post subject: Rhino + Vray okolina |
|
|
Ok ako netko ima iskustva s ovim jel bi mi mogo rec kako da stavim okolinu kao npr neku sliku interijera da ako imam neki metalni predmet da se u njemu ne reflektira prazni vakuum jer onda izgleda mrtvo nego da se reflektira neka okolina tj tekstura tj slika
tipa dal da stavim neku povrsinu s teksturom pa da ona reflektira ili bi mogao stavit teksturu okoline u vrayu?
ako sam bio nejasan ispricavam se i slobodno pitajte sto vam u pitanju nije jasno
hvala |
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing" |
|
Back to top |
|
|
Nave
Joined: 09 Apr 2004 Posts: 257 Location: Osijek
|
Posted: 29.05.2009 00:21 Post subject: Re: Rhino + Vray okolina |
|
|
nightfly wrote: | Ok ako netko ima iskustva s ovim jel bi mi mogo rec kako da stavim okolinu kao npr neku sliku interijera da ako imam neki metalni predmet da se u njemu ne reflektira prazni vakuum jer onda izgleda mrtvo nego da se reflektira neka okolina tj tekstura tj slika
tipa dal da stavim neku povrsinu s teksturom pa da ona reflektira ili bi mogao stavit teksturu okoline u vrayu?
ako sam bio nejasan ispricavam se i slobodno pitajte sto vam u pitanju nije jasno
hvala |
environment>v-ray texture editor
evo tut :
http://revver.com/video/1225670/v-ray-for-rhino-hdri/
i evo hdri :
http://www.debevec.org/probes/kitchen_probe.hdr
uzivaj i posalji rezultate |
_________________ stručnjaci za ništa, eksperti za sve
A.Dedić |
|
Back to top |
|
|
nightfly
Joined: 21 Nov 2004 Posts: 360
|
Posted: 29.05.2009 01:40 Post subject: |
|
|
E to to puno hvala.
Kad zavrsim stavljam u galeriju, no problem |
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing" |
|
Back to top |
|
|
nightfly
Joined: 21 Nov 2004 Posts: 360
|
Posted: 02.06.2009 20:19 Post subject: |
|
|
jos jedno pitanje, da ne otvaram novu temu
kad renderiram metal javlja mi se zrnatost u odsjaju pa ako netko zna nesto o tom bio bih zahvalan (metal je defaultni chrome iz vraya)
tipa ovo:
http://img14.imageshack.us/img14/281/pitanje.png |
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing" |
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 10.06.2009 03:23 Post subject: |
|
|
nightfly wrote: | jos jedno pitanje, da ne otvaram novu temu
kad renderiram metal javlja mi se zrnatost u odsjaju pa ako netko zna nesto o tom bio bih zahvalan (metal je defaultni chrome iz vraya)
tipa ovo:
http://img14.imageshack.us/img14/281/pitanje.png |
podesi render, nije dovoljno samo ga ocitati. |
|
|
Back to top |
|
|
mali.
Joined: 07 Jul 2004 Posts: 128 Location: Zagreb
|
|
Back to top |
|
|
nightfly
Joined: 21 Nov 2004 Posts: 360
|
Posted: 12.06.2009 19:19 Post subject: |
|
|
mali. wrote: | lol, pa očito ne zna kako |
snaso sam se, thnx |
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing" |
|
Back to top |
|
|
nightfly
Joined: 21 Nov 2004 Posts: 360
|
Posted: 05.12.2009 19:56 Post subject: |
|
|
Hej ako netko koristi vray za rhino jel bi mi mogao napraviti postavke za render i mailat ili bar dat neki tutorial jer se dosta mucim sa zrnom, tipa tekstura, refleksije, osvjetljenje sve je super ali je sve jos dosta zrnato a nisam siguran koja varijabla to mijenja... mislim radim sa deterministic monte carlo kao prvi engine i light cache kao drugi... znam da monte carlo inace daje dosta zrnat rezultat ali sa irmapom sam dobivao losije rezultate iako vjerojatno samo ne znam namjestit sto treba...
ako netko ima savijet trebam ga |
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing" |
|
Back to top |
|
|
nightfly
Joined: 21 Nov 2004 Posts: 360
|
Posted: 05.12.2009 19:58 Post subject: |
|
|
radim model motora na beskonacnoj plohi, a izvor svjetla mi je hdri... |
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing" |
|
Back to top |
|
|
smasher
Joined: 10 Jan 2004 Posts: 229 Location: Zaprešić
|
Posted: 20.12.2009 13:22 Post subject: |
|
|
zrnatost ti se smanji ako povećaš SubDivs u Reflection layeru samog materijala. Po defaultu je nekih 8, ali za chrome materijale to ćeš morat malo napucat, možda i do 20.
Ali, uzmi u obzir da ti se proporcijalno produžava vrijeme renderiranja.
Znači lako možeš doć i do 3 puta sporijeg renderiranja! |
_________________ http://3DHR.net - Srce hrvatskih 3d artista
http://www.Rhino3DHelp.com |
|
Back to top |
|
|
|