Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
nike 97 silver bullet

Post new topic   Reply to topic    mi3dot.org Forum Index -> Web stranice
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SidAckermann

PostPosted: 09.01.2020 05:50    Post subject: nike 97 silver bullet Add user to your forum ignore list Reply with quote

For mange jægere bliver omkostningerne den altoverskyggende bekymring, hvide nike sko dame og kvalitet tager bagud. Det går tilbage til det gamle ordsprog,  Hvis noget ser for godt ud til at være sandt, er det sandsynligvis.  Selvfølgelig går jeg ikke nødvendigvis ind for at booke jagt med kun de dyreste udstyr. Jeg kom klædt til lejligheden, men vinden i slutningen af oktober var usædvanligt varm, hvilket gav en mindre årvågenhed end behageligt. Selvom det ikke føltes som godt buhunting vejr, syntes hjorte at være overalt. Jeg havde været på stand siden lige før daggry og nød en stabil strøm af rådyraktivitet hele dagen på trods af de alt for varme temperaturer. Mine seværdigheder var dog sat på en moden whitetail bukke. De små 8-pointers, gaffelhorn og gør var bestemt fristende, men jeg var fast besluttet på at holde ud for en god hjort.

Der er mange variabler, der kan påvirke vores succes som jagtbuere. Vejret og vindretningen kan ændres uden varsel. Hjortene, du jager, kan være optaget af et andet afsnit af ejendom, eller de ustølige grader af Lady Luck kan beslutte, at det bare ikke er din dag at score. Af alle de aspekter, der kommer i spil, ved at holde ens udstyr i harmoni hvide nike sneakers - i dette tilfælde, er vores bredspidser - en faktor, der kan kontrolleres fuldstændigt. Lad os se på nogle måder at øge effektiviteten af vores udstyr på. En bue, en pil og et bredbånd deler et synergistisk forhold. Synergi betyder, at den samlede effekt af en gruppe af komponenter er større end summen af deres individuelle effekter. Som et eksempel har hver komponent en hvide sneakers nike bestemt individuel "operationel værdi", men ved at arbejde sammen, vil systemet som helhed opnå større resultater end hvad de individuelle effekter kunne generere separat.

Der er mange forskellige typer buer på markedet i dag, men at vælge en er ikke en let virksomhed. Bogfremstillingsindustrien er blevet oversvømmet med nye innovationer og udviklinger i det sidste årti. Sammensatte buer har gennemgået mange ændringer i udseende og arkitektur, med en række drastiske ændringer, der har fundet sted i de sidste par år. At retfærdiggøre køb af en bue over en anden i disse dage kræver mere end bare en stor tegnebog fyldt med greenbacks og plast. Heldigvis er der et par retningslinjer og procedurer, der skal følges, som vil hjælpe med at forenkle processen. Valg af den seneste udvikling i primitivt våben begynder med en beslutning om at skyde nike 97 black en bestemt type og mærke af bue.

Trækvægte er også justerbare og giver mulighed for forskellige indstillinger i 3 til 5 pund stigende og faldende trin. Peak draw vægter normalt mellem 45 og 90 pounds. At tage sig tid til at skyde flere buer giver svar og kan hjælpe med at bestemme betydningen af hver af de førnævnte overvejelser. Det er klogt at teste skyde så mange buer som muligt, før du lægger dine hårdt tjente kontanter. Den nuværende tendens i fremstillingskonstruktioner er at skabe buer med korte aksel-til-akseldimensioner, reduceret massevægt, lave staghøjder og høje frigørelser. Mange virksomheder har skyret væk fra at fremstille buer, der har runde hjul, moderat udladning eller måling over 40 tommer fra aksel til aksel. Dette er i direkte resultat af den nuværende efterspørgsel efter mere kompakte buer, der har evnen til at øge pilens hastigheder, øge kinetiske energiniveauer og udvide effektiviteten til nedrangeringen.

Derudover bidrager det lette aluminium- og kulstofmateriale, der bruges i lemmer, håndtag og stigerør, og det stof, der bruges i strengene og kablerne i new age buer, til den samlede hastighed og vægtreduktion. Hvis hastighed og vægttab er de afgørende faktorer, skal du vælge din bue i overensstemmelse hermed. Disse typer buer er bedre egnet til dem, der bruger en frigørelse på grund af den skarpe vinkel, der er skabt i strengen, når en kortbenet bue er helt trukket. På den anden side af ligningen er længere aksel-til-aksel-buer mere nøjagtige og tilgivende, selvom denne tendens begynder at ændre sig med løbende forbedringer i bue-design. Hvis den største bekymring er den højeste nøjagtighed, skal du vælge en bue, der tilbyder en længere staghøjde, en stigerør med defleksgeometri, en moderat til lav frigørelse og så lang aksel-til-aksel længde som muligt.

Lyden af blade, der knasede i det fjerne, advarede mig om den langsomme udvikling af flere hjorte, der nærmer mig min nike 97 silver bullet standplads. Mit hjerte begyndte at flagre i forventning om deres ankomst, da staccato-rytmen med fremskridende fodfald blev højere og højere. Den første hjort, der optrådte på scenen, var en mellemstor doe, efterfulgt af en 8-pointer og en meget større bukke, hvis unikke udseende rack havde et lille klistermærke og en brudt venstre pande. Da jeg omfavnede øjeblikket magi, overtog en bølge af dyb koncentration min tankeproces. Mine øjne centrerede straks det største af de to bukke. Efter at have kastet et par hurtige blikke i hans retning, besluttede jeg øjeblikkeligt, [img]http://www.tengoestilo.com/images/shoes/nike 97 silver bullet-945zer.jpg[/img] at han var en "skyder.  Min position var ideel.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Post new topic   Reply to topic    mi3dot.org Forum Index -> Web stranice All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum