Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
ZBrush 2.0
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    mi3dot.org Forum Index -> 3d
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Doc M



Joined: 12 Apr 2004
Posts: 13
Location: ZG

PostPosted: 20.08.2004 23:40    Post subject: ZBrush 2.0 Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ima li ko ovaj program, ako ima, kakvi su vam dojmovi? I kakva je to gnjavaža na drugim forumima (barem na cgtalku) u vezi toga da je sa zbrushem prelako raditi pa da takvi radovi nemaju jednaku vrijednost?
Back to top
View user's profile Send private message
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 21.08.2004 03:34    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Nema tu "prelakih" stvari pa da sad nešto tu gubi vrijednost

3d programi se razvijaju i svaki release nam dovodi nove tehnike modeliranja da nam bude lakše. To postaje uistinu lakše, no radovi nam sad neće postati bolji jer još uvijek svime time upravlja kreativni um. To je kao da kažeš da digitalna fotka nema vrijednost jer se nisi morao iskidat da ju razviješ u tamnoj komori. Svi sad imaju digitalce, ali ne rade svi zakon slike. I dalje je teško napraviti dobru fotografiju, makar ljudi kažu da je "lakše"

Nisam nikad ni primirisao zbrush ali govorim eto općenito. Vrijednost ti rad jedino gubi ako je rip
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
aikon



Joined: 19 Sep 2003
Posts: 166

PostPosted: 21.08.2004 14:07    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Meni radovi sa ZBrushem nemaju jednaku vrijednost kao radovi kod kojih si sam "svaki" vertex stavia di si namjerava. Pomalo mi je debilan i "lagan". Instant model. Just add water. Mozda mozes brze radit i napravi vise ali i to ima cijenu.
Isto tako stoji dio onoga sta Sulien kaze. A to je da nece postat radovi bolji samo zato jer je ZBrush koristen. Jer opet moras imat u glavi ideju sta zelis napravit. Draze mi je "rucno" modelirat.

Malo je razlicito od digitalne fotke. Posebno stoga sta ljudi koje zanima fotografija imaju digitalne na kojima namistaju exspozicije, blende, ... Znaci rade isto sta i sa obicnim aparatom + "razvijanje" naprave u photoshopu. Ekvivalent u fotografiji bi mozda bila upotreba Idiota ili Polaroida pa ti sve samo izbaci. A osim toga u fotografiji se gleda motiv i emocije u slici a ne tehnika.
Back to top
View user's profile Send private message
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 21.08.2004 15:34    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

godot wrote:
Meni radovi sa ZBrushem nemaju jednaku vrijednost kao radovi kod kojih si sam "svaki" vertex stavia di si namjerava. Pomalo mi je debilan i "lagan". Instant model...

Pa kako to čudo radi? Ti mu kažeš napravi mi teapot i on ti to složi? Kako on može znat što ti želiš napraviti?
Ajde, nemam program, raspišite se malo
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Doc M



Joined: 12 Apr 2004
Posts: 13
Location: ZG

PostPosted: 21.08.2004 23:54    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

kako niti ja nemam program, znam samoda radi pomocu nekakvih zsphere-ova koje se slazu da bi se oblikovalo osnovno tijelo, a dalje se detalji dodaju crtanjem ili tak nešto, no nisam baš siguran sto posto, kako rekoh, nemam niti ja program.
za program sam bio zainteresiran i ranije, ali posebno sam se zainteresirao kad sam cuo da su neki modeli za LOTR modelirani u njemu.
uglavnom, modeli (barem koje sam ja vidio) koji su radjeni u zbrush-u su prepuni detalja. Nekako mi se cini da bi puno teze, recimo u MAX-u pomocu displace mape postigao takvu kvalitetu (naravno moguce je, ali koliko sam shvatio, u zbrushu je to jednostavnije)
Back to top
View user's profile Send private message
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 22.08.2004 04:49    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Doc M wrote:
Nekako mi se cini da bi puno teze, recimo u MAX-u

Ja sam radio u Cinemi, Maxu i Mayi. Cinema je najlakša i najviše cool za igrat se, Max je malo ozbiljniji i u njemu je, dakako teže radit, ali dobiješ bolje radove; i šećer na kraju, Maya je ubitačna komadina softwera za naučit koju kad svladaš, onda si bog. Što je program teži, to je profesionalniji, to je moćniji i to ti postaješ bolji u onome što radiš.

Ja ne vjerujem kad netko kaže da je neki softwer prelagan. Izmodeliraš nešto u Zbrushu, ofarbaš to u Bodypaintu, animiraš u Maxu i renderiraš u Brazilu ili MentalRayu, onda si faca jer znaš sve to, a ak je neki smart-ass ljubomoran na tvoje modele neka ode napravit bolje u Rhinu ili nečem drugom. Način modeliranja i tehnika je najveća umjetnička sloboda (poslije materijala i lightninga) u 3d-u i nije važno kako si dobio model, važno je da si ga sam napravio from scratch i da je taj model funkcionalan, tj može se exportat, riggat, animirat...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
smasher



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 229
Location: Zaprešić

PostPosted: 22.08.2004 12:31    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

ej sulien, a jesi ti ikad otvorio ili radio u Rhinu????????? joooj.
Činjenica je da ako netko koristi takav program, da neće dobiti rezultate koje želi, a kamoli rezultate koji drugi dobivaju u nekim jačim aplikacijama. A ako je netko dovoljno snalažljiv i skombinira više programa za izradu jednog modela, to je onda frajer. Al ne radi se ovdje o takvim ljudima. Radi se o ljudima koji očito tek počinju i pronalaze u ZBrushu utjehu. Naime, nejde 3D u mjesec dana. A ni u godinu dana. A kamoli nejde 3D bez mašte. Ide, al šta će ti onda. Ja sam također počeo u nekom drag & drop programu (ne sjećam se imena) u kojem si mogao jedino skidati modele i slagati si scene i animacije. To nema veze sa modeliranjem, a kamoli texturiranjem i renderiranjem. Tu je bila ključna riječ - animacija. Iz svega se da neš naučit.
Sad naravno, nemam ni ja zbrush, vrlo vjerovatno nikad ga neću ni imat, tako da govorim općenito. Ali kako sam pogledao neke slikice iz zbrusha, sve su većinom neki stvorovi nalik elijenima sa naboranom kožom. Modeli itekako nisu nimalo loši, ali opet to nije to. A ako se netko boji da će takvi ljudi zavladati, hehe, nema šanse. Al opet sa druge strane, nije lako kontrolirati te "kugle" kojima se radi model. Al nije to to...
Ono što hoću zapravo reći da se nijedan 3d program ne može uspoređivati sa drugim, svaki ima svoje prednosti i mane, jedan je namijenjen profićima, drugi smrtnicima, jedan radi pomoću nurbsa, drugi patchevima, a treći "kuglama". Ako netko masterira ZBrushem, ljudi će mu se diviti na lijepim slikama, al to će opet biti SAMO ZBrush. Netko tko bi napravio sličnu slikicu ili model u npr. max, brazil, LW, Maya, RHINO !!!! mislim da će tog čovjeka više cijenit, a taj će isto i više znati.
Možda vam se čini da trabunjam, al ja tak mislim... ha ! Smile

i nek neko nabavi taj zbrush, pa da vidimo iz prve ruke....

_________________
http://3DHR.net - Srce hrvatskih 3d artista
http://www.Rhino3DHelp.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Doc M



Joined: 12 Apr 2004
Posts: 13
Location: ZG

PostPosted: 22.08.2004 14:02    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Kao korisnik MAX-a ne osjecam se posebno pogodjenim radovima napravljenim u Zbrushu iz jednostavnog razloga sto smatram da je to program koji je uveo samo novu tehniku modeliranja. Iz istog razloga sam mislio mozda nabaviti zbrush (mozda bi u kombinaciji sa MAX-om dobro izgledao). Usporedjujuci npr. max i mayu, ne vidim tolike razlike u samim programima, smatram da sve sto se moze napraviti u mayi, moze se i u maxu, a uvijek se moze nadodati i neki plugin ukoliko je nesto stvarno nemoguce. Na zbrush ne gledam kao nesto sto je dovoljno samo po sebi, ali bi takav program mogao upotpuniti postojece (dok se ne uvede neki plugin ili se sama tehnika modeliranja ne uvede u postojece programe kakav je to vec obicaj sa konkurencijom).
Back to top
View user's profile Send private message
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 22.08.2004 14:29    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

smasher wrote:
ej sulien, a jesi ti ikad otvorio ili radio u Rhinu????????? joooj.

Pa znam ja kakav je Rhino, zato sam i to rekao. To je bilo ironično Smile

smasher wrote:
Ako netko masterira ZBrushem, ljudi će mu se diviti na lijepim slikama, al to će opet biti SAMO ZBrush. Netko tko bi napravio sličnu slikicu ili model u npr. max, brazil, LW, Maya, RHINO !!!! mislim da će tog čovjeka više cijenit, a taj će isto i više znati.

Ja mislim da taj čovjek neće samo više znat, nego će imat i bolje i funkcionalnije modele.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
aikon



Joined: 19 Sep 2003
Posts: 166

PostPosted: 22.08.2004 16:05    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Nisam jos skinia i proba ZBrush ali san cita okolo o njemu jer me zanimalo kad san vidia kakve stavri mozes napravit sa njim. Sad neznam kad sam malo vise skuzia da li da ga uopce skidam.
Modeliras na nacin da postavis te kugle u osnovni oblik i onda crtas "detalje". I sve je to super ali sta je sa polycountom? Svi ti detalji imaju MASU polygona. A i kad ga ides riggat za animaciju i kad ga ides animirat sta tek onda? Svi detalji su jedan mesh. Nista se to nemoze tako animirat. Posli imas vise posla popravljajuci mesh za animaciju nego da si ga radia sam.
A i kad radis u ZBrushu onda ne naucis modelirat "tradicionalno". Pa da ides radit u Maxu, Mayi ... onda ti je za k.... sav ZBrush.
Back to top
View user's profile Send private message
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 22.08.2004 16:59    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

godot wrote:
NiSvi ti detalji imaju MASU polygona. A i kad ga ides riggat za animaciju i kad ga ides animirat sta tek onda? Svi detalji su jedan mesh. Nista se to nemoze tako animirat. Posli imas vise posla popravljajuci mesh za animaciju nego da si ga radia sam...

Pa zato i govorim o funkcionalnosti modela
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
smasher



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 229
Location: Zaprešić

PostPosted: 22.08.2004 18:47    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

čini mi se kako se svi slažemo da je ZBrush glupost... Smile

_________________
http://3DHR.net - Srce hrvatskih 3d artista
http://www.Rhino3DHelp.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Doc M



Joined: 12 Apr 2004
Posts: 13
Location: ZG

PostPosted: 22.08.2004 23:08    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Quote:
čini mi se kako se svi slažemo da je ZBrush glupost... Smile


bas i nisam siguran, barem sudeci prema recenziji u pcchipu, tip ga je dosta nahvalio, no dao mu je i par primjedbi, ali sam tekst vuce na pozitivno.
nisam jos dosad shvatio da li je u zbrushu moguce animirati, zna li tko ovu informaciju?
Back to top
View user's profile Send private message
smasher



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 229
Location: Zaprešić

PostPosted: 22.08.2004 23:53    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

izgleda da ću morat ipak isprobat taj zb... a i pcchip mi nije časopis koji bi mi bio mjerilo... tako da... Smile vidim da svi mi malo znamo o tom proggyju... Smile

_________________
http://3DHR.net - Srce hrvatskih 3d artista
http://www.Rhino3DHelp.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 23.08.2004 01:38    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

smasher wrote:
vidim da svi mi malo znamo o tom proggyju... Smile

Ja ne znam gotovo ništa, ali znam da modelu tehnika ne smanjuje vrijednost, pa sam to mišljenje htio opovrgnuti.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
aikon



Joined: 19 Sep 2003
Posts: 166

PostPosted: 23.08.2004 10:14    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Kako, molim te, modelu tehnika ne smanjuje vrijednost? Ako je model napravljen da lipo izgleda, a nije upoce funkcionalan niti iskoritiv onda je modeliranje nula. Isto kao i onaj sta je modelira jer nezna u cemu je poanta.
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: 23.08.2004 18:02    Post subject: Reply with quote

Ejla ljudi......!!!!!!!!

Nitko od vas nije ni isprobao zbrush, a samo nagadjate o tome kakav je.....mislim ja sam ga dobro isprobao i odusevljen sam njime ( jedino mu interface steka no naviknes se ), po meni zbrush je definitivno odlican modeler ( ulozeno vrijeme i kvaliteta ) za "organske stvari", pogotovo kada radis sa tabletom....feeling je prejeben, vrlo kreativan software. btw izasao je jos jedan soft. za modeling http://www.luxology.com interface mu je skroz sexy ( podsjeca na zbrush no ipak djeluje profesionalnije ) i cini mi se skroz mocan. Very Happy

Na http://www.cgnetworks.com/ nedavno se odrzao veliki contest ( ima masu dobrih radova ) i npr. FaustoDeMartini http://www.cgnetworks.com/galleryimages/81906/legionary.jpg koristio je zbrush iskljucivo za detalje i ponovno ga vratio u 3dmax, cak i autor rada koji je osvojio prvo mjesto http://cgnetworks.com/challenge/entries/5/2041/2041_1086914406_large.jpg koristio je zbrush, i ne zaboravimo da su to ljudi, koji jos i od prije imaju ogromno i opcenito znanje u 3d-u., pa su se ipak jednim dijelom odlucili koristiti zbrush, tj. ici ukorak sa novom tehnologijom.

godot wrote:

Meni radovi sa ZBrushem nemaju jednaku vrijednost kao radovi kod kojih si sam "svaki" vertex stavia di si namjerava.
Mislim..faaak!!...kakve veze ima da li si nesto modelirao u zbrushu ili si u nekom drugom 3d prog. vukao vertexe gore dolje, lijevo desno
Ako netko nema maste i ne poznaje osnove 3d-a: shadere, osvjetljenje, bla,bla,bla zatim anatomiju lica, tijela itd. njemu nece pomoci ni zbrush10 da napravi kvalitetno i priznato dijelo. Zbrush je samo alat koji ti omogucuje da vec dobru stvar ucinis jos boljom, i ne zaboravimo koliko vremena ustedis.
godot wrote:

Draze mi je "rucno" modelirat.
Isprobaj Zbrush 2.0
godot wrote:

Svi ti detalji imaju MASU polygona. A i kad ga ides riggat za animaciju i kad ga ides animirat sta tek onda?
U zbrush-u highmodel exportiras kao displacement mapu, low poly model zadrzis za rigging, vise o tome na. http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=140654&highlight=zbrush
Back to top
Sulien



Joined: 04 Jan 2004
Posts: 2905
Location: Zagreb

PostPosted: 24.08.2004 00:09    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

godot wrote:
Kako, molim te, modelu tehnika ne smanjuje vrijednost? Ako je model napravljen da lipo izgleda, a nije upoce funkcionalan niti iskoritiv onda je modeliranje nula. Isto kao i onaj sta je modelira jer nezna u cemu je poanta.

Pa kažem, tehnika ne diktira vrijednost, već funkcionalnost i konačan izgled... Krivo si me shvatio. Ako netko napravi potpuno isti model (u teoriji) u Maxu i u Zbrushu ("isti" znači isti izgled i ista funkcionalnost) onda ta dva modela imaju jednaku vrijednost, to ja tvrdim. Makar su različite tehnike.

Eh, Akira, sad si nam ubio nagađanje Smile Ne, šalim se, stari, sjajan post. Ne sumnjam ja u Zbrush, samo već imam dovoljno za proučavanje i prije toga Wink

A ovi radovi... FREAKS!! Isti efekt kao kad gledam Stevena Stahlberga -- dođe mi da jednostavno prekinem sa svime i odem u krevet, makar bilo podne. Ako je ikad itko čitao Charlie Browna... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
aikon



Joined: 19 Sep 2003
Posts: 166

PostPosted: 24.08.2004 07:28    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ja govorim o modeliranju u ZBrushu, a da ne znas kako treba tehnike i probleme modeliranja tj. da neznas modelirat. Onda on ne sluzi tome da ti skrati vrime i pomogne nego ti bude proteza jer to neznas sam napravit nego ti triba on napravit. Kao i uvik ljudi ce vidit slike, polakomit se i onda ic radit gluparije. Zato mi nije "dobar". Za onoga tko bi ovo zna napravit i sam onda je super za skratit vrime.
Bas cu ga skinit i isprobat. Very Happy
Znas li di ima skinit ZBrush full? Imas li ti?
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: 24.08.2004 16:48    Post subject: Reply with quote

Whistle
Back to top
TYPE01



Joined: 12 Sep 2003
Posts: 1158

PostPosted: 24.08.2004 17:13    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Meni je Maya oduvijek bila izazov i otprilike prije par mjeseci uhvatio sam se u koštac s njom. Nisam niti razmišljao o so called "drag 'n' drop" 3D aplikacijama. Ljudi su pričali o ZBrushu kao dobrom za dobivanje osnova, no to nije način kako zaista naučiti i razumijeti 3D modeliranje. Maya je strašno kompleksna, ali baš tu je izazov. Modeli koji su rezultat mojih trenutnih pokušaja daleko su od bilo kakvog 3D arta, ali mislim da sam da dobrom putu da za godinu-dvije (kad je u pitanju Maya mislim da sam čak i optimističan) izvlačim iz softwarea ono što želim.
Back to top
View user's profile Send private message
Doc M



Joined: 12 Apr 2004
Posts: 13
Location: ZG

PostPosted: 24.08.2004 19:55    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

AKIRA, kako si isprobao zbrush, mozes li mi odgovoriti na pitanje ima li zbrush mogucnost animacije ili se to obavlja u drugim programima? Cini mi se malo naporno ubacivati model u zbrush (koliko sam shvatio ili je tezak za izradu tehnickih detaljalja ili nesto drugo), obraditi i dodati detalj, izbacivati ponovno van i displace mapu i low poly model pa ga onda animirati. Pri tome naravno nisam uopce dotaknuo neugodnosti koje se mogu dogadjati zbog nekompatibilnosti.

PS
slazem se da nije bitan alat, bitan je majstor iza njega, uostalom i u drugim nazovimo ih sofisticiranijim programima tezi se tome da se olaksa umjetniku rad, a da se pri tome sto manje izgubi na kontroli izrade scene, animacije ili neceg treceg
Back to top
View user's profile Send private message
smasher



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 229
Location: Zaprešić

PostPosted: 24.08.2004 20:49    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

svakome odgovara neki drugi alat, i svakome odgovara neka druga tehnika modeliranja. Što se tiče zb-a, on očito ima namjenu prvenstveno za izradu nekih organskih rendera. znači napraviš model, nema veze kaj je megalomanskih veličina (u polysima), bitno je samo kakva je slika, znači onaj tvoj zrendani jpeg, ili png. šta već. . .
Očito je da zb želi progurati svoj način modeliranja, ali tko zna. možda je baš u tome budućnost. zato ja više neću niš pričat o zbu, jer očito nemam pojma, ali čim nađem bržu vezu na net skinut ću si ga, i isprobat. Ali svejedno mislim da se model u zbrushu jednostavno ne može 100% kontrolirat ko u mayi ili maxu...
meni to liči na "3D na brzaka" što jednostavno ne može previše rezultirat profesionalnošću.

_________________
http://3DHR.net - Srce hrvatskih 3d artista
http://www.Rhino3DHelp.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Guest






PostPosted: 24.08.2004 23:04    Post subject: Reply with quote

Doc M wrote:
AKIRA, kako si isprobao zbrush, mozes li mi odgovoriti na pitanje ima li zbrush mogucnost animacije ili se to obavlja u drugim programima?


NJET!!! zbrush je iskljucivo namijenjen za modeliranje i painting.

Quote:
Cini mi se malo naporno ubacivati model u zbrush (koliko sam shvatio ili je tezak za izradu tehnickih detaljalja ili nesto drugo), obraditi i dodati detalj, izbacivati ponovno van i displace mapu i low poly model pa ga onda animirati. Pri tome naravno nisam uopce dotaknuo neugodnosti koje se mogu dogadjati zbog nekompatibilnosti.


Nije naporno.....importiras i exportiras kao Wavefront obj. i nema nikakvih neugodnosti ili nekompatibilnosti.
Kada model importiram u zbrush sve je OK !, isto tako kod exportiranja nazad u cinemu. No fora je u tome da kada recimo izmodeliras neki model u subdivide6 dobra je stvar sto mozes vratiti na subdivide 3 ili nize ovisi kako ti pase za polycount. Na taj nacin dobijes sasvim solidan model za daljnje manipuliranje u nekom drugom 3dsoft.

Quote:
PS
slazem se da nije bitan alat, bitan je majstor iza njega, uostalom i u drugim nazovimo ih sofisticiranijim programima tezi se tome da se olaksa umjetniku rad, a da se pri tome sto manje izgubi na kontroli izrade scene, animacije ili neceg treceg.

Cool

smasher wrote:
Ali svejedno mislim da se model u zbrushu jednostavno ne može 100% kontrolirat ko u mayi ili maxu...
meni to liči na "3D na brzaka" što jednostavno ne može previše rezultirat profesionalnošću.


Sve ovisi o tome sto modeliras i isto tako imaj na umu da je zbrush veoma novi software, a sto se tice kvalitete......cinjenica je da se jednim dijelom koristio za modeling u LOTR-u.
Back to top
Guest






PostPosted: 24.08.2004 23:29    Post subject: Reply with quote

Za sve one koje zanima zbrush i njegova primjena LOTR-u. Smile http://pixologic.com/zbrush/interviews/weta_interview.html

Nadam se da cete shvatiti poantu iz sljedeceg odlomka: Smile

> What were your reasons for using ZBrush?
Previously, surface detail was mostly created by using scanned clay models or painted textures.
The first option can be very expensive, the second would be much cheaper but it could sacrifice the fine control needed over the surface.

ZBrush is a good alternative to create scan quality surface detail fast with great control.
Since I am modifying the mesh directly, I get instant feedback on how the model looks like.
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mi3dot.org Forum Index -> 3d All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group