Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
ZBrush 2.0
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    mi3dot.org Forum Index -> 3d
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guest






PostPosted: 24.08.2004 22:40    Post subject: Reply with quote

Evo jos nesto.....mali filmic koji prikazuje animirani lowpoly model sa displacement mapom.

http://pixologic.com/zbrush/interviews/baysal_anim_show.html Smile
Back to top
Teyo



Joined: 05 Sep 2004
Posts: 12
Location: zagreb

PostPosted: 06.09.2004 13:59    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

ajd da malo i ja probam pomochi (citaj nadrobiti)...

vidim da dosta ljudi tu nije probalo zbrush... e pa to je ziher najvechi razlog sto nikak nemozete doc do zakljucka jel to je ili nije pravi 3d prog...
pa po meni i je i nije, zapravo je 2.5 d Smile al stvarno. to jednostavno treba vidjet.
interface je skroz drukciji od programa koje sam osobno dosad isprobala, ali u cijeloj ideji i funkcionalan. pogotovo sad u v2 to ide, a i moze se customizeat kak god kome pashe.

ucit ga je najlakse preko zscriptova - tesko objasnit, katkad su to samo walkthroughovi a katkad skup funkcija sa svojim malim panelom koji olaksava zivot... ali u walkthrough verzijama je super sto se mogu pratit svi toolsi i sve sto je covjek radio,ko da pred tobom radi. ali opet, to nekak sve nisu normalni tutoriali, jer je prostora za experimentiranje nenormalno puno...
takodjer, svi mogu pisati(snimati) zscriptove, organizirat si te panele u sto varijanti,tak se kroz verziju 1.23 i 1.55 zapravo preko korisnika dodavalo tih raznih alata koji su sad implementirani u v2. tj oni su to usput razvijali i to se i dalje radi.

najveca prednost mu je valjda taj organski princip modellinga. e sad neznam kak to izgleda profichima u maxu,mayi,lightwaveu i slicnim, ali nekome ko se bavi npr ilustracijom i zeli kombinirati medije ovo dodje vise nego savrseno. zsphereama se 'izlije' model, i onda dalje precizno modelira. perspektiva,texturing,proporcije - vrlo se lako kontroliraju ovdje,a moze se dobiti izgled od ultra-realizma do crticha Smile

ima tu jos puno stvari za diskusiju, ovo kaj sam rekla nikako uzeti kao tvrdnje, samo iskustva dosad, a isto tako, imam vrlo malo iskustva sa ostalim 3d progamima (ni sa ovim puno vishe) ) pa nemojte kaj zamjerit Wink

par linkicha:
http://206.145.80.239/zbc/index.php - zcentral -njihov forum,galerija,workshop ma ono, the whole package... sve sto za zbrush treba,tu ima, plus nekih koji su dusu prodali 100% da bi radili kak rade
http://pixologic.com/zbrush/media_links/movies.html - dva quicktime filmicha koji bi mogli
dat najbolju sliku kak oni to rade
http://209.132.69.82/zbrush/featuretour/intro.html -feature tour
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
aikon



Joined: 19 Sep 2003
Posts: 166

PostPosted: 06.09.2004 14:26    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Nije zapravo problem/pitanje da li je to pravi 3d program ili nije. Nego da li su modeli napravljeni sa njim jednako "vrijedni" (u smislu ulozenog truda i znanja) kao i modeli napravljeni "rucno" u programima tipa Maya, Max, ... I da li je osoba koja je napravila model jednako tako dobar modelar.
Po meni ako uzmes ZBrush i napravis nesto uber kuul ALI to ne znas napravit rucno onda ni cokac ni rad nisu bas vrijedni. ALI ako taj uberkuul model znas i mozes napravit rucno, a ZBrush koristis da skratis vrijeme izrade, olaksas sebi modeliranje, workflow, itd. onda vrijede i sam model i modelar.

Program kao program je dobar, super cak kad znas sta zelis sa njim napravit.
Back to top
View user's profile Send private message
Doc M



Joined: 12 Apr 2004
Posts: 13
Location: ZG

PostPosted: 08.09.2004 20:31    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Evo, svi koji su zainteresirani za zbrush ili imaju neko pitanje vezano uz zbrush mogu to uciniti na cgtalk, otvoren je zbrush forum

ovo gotovo zvuci kao spam Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Keyframe



Joined: 23 Dec 2003
Posts: 3
Location: Zagreb

PostPosted: 13.09.2004 13:09    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

kao što je netko već napisao - displacement normal mapa -- kratko i jasno.. novi val "tehnike" nakon box modelinga

kaj se tice toga da ako izbacis model iz zbrusha kao polygon... ionako nema veze - jer neitko ozbiljan nebi radio rig za animaciju na final modelu ukoliko je iole tezi model. Cak iako nije tezi, u timovima animatora opet se koristi drugi rig model jer final modela obicno nije niti gotov sve do pred kraj produkcije (izuzev rough forme i osnovne UV topologije)..

Sve u svemu - iz osobnog iskustva (koliko god malo to bilo) sa ZBrushem mogu reci sve 5, osim UIa koji je podosta drugaciji od svega ostalog nazalost

_________________
(—`·._--={ Keyframe }=--_.·`—)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    mi3dot.org Forum Index -> 3d All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group