Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
after effects > flash

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Video
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lee84



Joined: 30 Nov 2004
Posts: 11
Location: Novi Sad

PostPosted: 16.07.2005 18:31    Post subject: after effects > flash Add user to your forum ignore list Reply with quote

totalni sam pocetnik i interesuje me kako mogu animaciju uradjenu u afteru da postavimu galeriju mi3. u kom formatu ga treba snimiti i slicno
Back to top
View user's profile Send private message
flek



Joined: 15 Jun 2005
Posts: 172
Location: Split

PostPosted: 16.07.2005 21:02    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Jedino ako prebacis u animirani gif (.gif nastavak fajl). To ti je onda animirana slika, ali ako ces je stavljati na internet, onda ti nesmije biti prevelika, sto znaci trajat moze maksimalno sekundu-dvije-tri, a slika mora biti mala - cca. 200x100 pixela, tak da ti se prakticki ni ne isplati to stavljat na net. programi s kojima video prebacujes u .gif postoje, ali nazalost neznam kako se zovu.
Back to top
View user's profile Send private message
blackduke
mi3.crew


Joined: 08 Sep 2003
Posts: 2681
Location: Zagreb

PostPosted: 16.07.2005 21:10    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

pa ako pitas specificno za mi3 galeriju, onda ce to morat biti u swf (eventualno gif ak se radi o necemu namijenjenom za to) formatu. upload maximum je 5mb (kada radis swf ili neki drugi format onda neides na render queue nego na file > export)... ako hoces neke komentare cisto, mozes uvijek exportat kao *.mov, staviti na svoj server, i otvoriti topic u wip.
Back to top