Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
erotska fotografija.........

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Fotografija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Female_Devil9



Joined: 16 Dec 2005
Posts: 2

PostPosted: 16.12.2005 12:00    Post subject: erotska fotografija......... Add user to your forum ignore list Reply with quote

dakle,kao sto i pishe zainteresirana sam za rad erotskih fotografija sa profesionalnim fotografom ili pak onima koji smatraju da su njihove sposobnosti i dosadasnji radovi blizu pojma "prodesionalno"....pozirala sam dosada amateru u tom podrucju te bi volila suradnju iz koje bi proizasli vrhunski uratci,na obostrano zadovoljstvo.....zainteresirani javite se......

FD. Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
7oran



Joined: 20 Mar 2005
Posts: 20
Location: Zagreb

PostPosted: 16.12.2005 12:03    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Evo ekspresne reakcije, javi se na privatluk pa se možemo početi dogovarati.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Robart



Joined: 21 Aug 2004
Posts: 84
Location: Zagreb

PostPosted: 16.12.2005 13:32    Post subject: pogledaj radove Add user to your forum ignore list Reply with quote

moj topli savjet je da pogledas radove fotografa, i po njima se odlucis na nacin razmisljajuci: "joj, voljela bi da me ovaj fotka"...

glede 7orana, znajuci njegove fotke, uh, tu ne mozes fulati...pogledaj njegove radove
s zenama i uzivaj...dovoljno je lud da ti aktovi ispadnu fenomenalno, a da budu drugaciji :)
Back to top
View user's profile Send private message
keder



Joined: 07 Feb 2005
Posts: 178
Location: Zagreb