Posted: 11.02.2004 11:04 Post subject: ?sjena u 3dsmaxu
Ako ste ikad vidjeli neku reklamu u kojoj nekakav covjeculjak skakuta po Vasem malom ekranu, a baca sjenu na savrseno bijelu pozadinu, da li se ikad zapitaste kako on baca tu sjenu, a ne vidi se na cemu stoji?
Npr. napravis objekt, osvijetlis ga izvorom svjetla, stavis ispod objekta bijeli kvadrat ili nesto slicno, sjena se fino osrtava na kvadratu, kadli - kvadrat nije bijel, vec je zapravo siv. Vide mu se rubovi i covjeculjak naposlijetku skace po nekakvoj sklepanoj platformi.
Nemam max pri ruci ali bi ovo moglo radit. Dodas dovoljno svjetla (ne previse) da dobro osvjetlis podlogu. Dodas i svom objektu svjetlo koje ce mu bacat svjetlo ali ga excludas iz drugih svjetala da ne bude preosvijetljen. Namistis i environment (u maxu se tako zove za ostale progije neznam ). Namistis kako oces i onda rendas.
Ili postprodukcijski, u After Effectsima, Combustionu, i sl. programima. Izrendas taj svoj objekt osvjetljen kako zelis ali bez ikakve podloge i sa alpha kanalom. Onda u npr. Aftereffectsima ubacis taj objekt, dodas mu bijelu pozadinu i dodas mu sjenu kakva ti odgovara osvjetljenju. i rendas )
phoenix je u pravu. jednostavno nabaciš matte/shadow materijal na podlogu. a ako koristiš Brazil Renderer onda ti netreba nikakav plane ili box ispod modela, jednostavno u Render prozoru (F10) pod Brazil: CSG Server imaš opciju enable, i to checkiraš i to je to. naravno sad tu možeš i promijenit boju poda i visinu na kojoj ga želiš. altitude.
TIP: ukoliko koristiš Max verzije veće od 4.0 onda korištenjem Matte/Shadow materijala možeš dobit željeni rezultat, al ak si ispod moraš checkirat Alpha Channel, ili tak neš, pričam na pamet, a i nemam 4 instaliranu više pa nisam ziher...
ugl, ak imaš Q, pitaj....
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum