Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
www.palotinci.hr
Goto page 1, 2  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Web stranice
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vinko24



Joined: 27 Oct 2006
Posts: 16

PostPosted: 11.11.2006 20:56    Post subject: www.palotinci.hr Add user to your forum ignore list Reply with quote

pozdravljam vas sve.
Ja sam amater, i iako mi dizajn nije jača strana, recite mi kakva mi je "web strana"
www.palotinci.hr
Back to top
View user's profile Send private message
Tommy



Joined: 26 Apr 2005
Posts: 176
Location: Sarajevo

PostPosted: 12.11.2006 12:45    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

Izgleda mi baš biblijski Very Happy tj. hocu reci prejednostavno.

Kao prvo promijenio bih header, onda font je odvratan i svaki tekst je pisan različitim što mi se ne sviđa. Onda bi 'traži' prebaci ispod link grupe 'OStalo' jer je gore ružan.

_________________
Interficio, ergo sum!
TheWaver.net | Last.fm | Imdb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
civ



Joined: 30 Nov 2004
Posts: 78

PostPosted: 12.11.2006 15:51    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

mislim da je koloritet totalno pogrešan. Više bi pasali tonovi /bordo crvene/tamno zelene / crna / bež / ....topli tonovi
font je pogrešan jer ne dočarava to o čemu se čita
ima jako puno mogućnosti da stranica izgleda puno bolje....
Back to top
View user's profile Send private message
vinko24



Joined: 27 Oct 2006
Posts: 16

PostPosted: 13.11.2006 08:29    Post subject: font i boje Add user to your forum ignore list Reply with quote

Dragi ljudi,