ja mislim da su telefoni najvisˇe uvrije?eni, jer ih se poistovjec´uje sa onim starim, crnim, sˇalterskim pulsnim telefonima..
da sam telefon, ja bih popizdio..
znaci po reklame se gledaju "povrsno", tj.prihvacaj sve sto ti se servira i nemoj to shvatiti doslovno.
u principu ti potrosaca stavljas u totalno pasivnu poziciju onoga tko prihvaca (povrsno ili ne) i ne reagira.
a stavovi udruge potrosaca uopce nisu banalni dok god se takve stvari moraju naglasavati onima koji prave glupe reklame.
mislim da reklame imaju svoj point koji bolje ili lošije žele prenijeti a na gledateljima je da to dožive/protumače/reagiraju na način koji žele...
vip je htio obzaniti svoju ponudu... i za to je izabrao ovu priču... ona je prilično jasna i komunicira sto komunicira... za više informacija moraš čitati small print - takav je televizija medij. banaliziranje ovakvog tipa (oni nas prave majmunima) me podsjeća na slučaj (ne sjećam se koje države) koja je zabranila prikazivanje Paje Patka jer ne nosi gaće...
što se tiče pitanja "mažu li nam reklamama oči?" "prodaju li nam muda pod bubrege?" i "forsaju nas da želimo ono što ne trebamo?" tu bi se dalo diskutirati. ali to nije problem ove reklame nego načina komuniciranja tržišne privrede uopće.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum