View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 13:36 Post subject: Nested MC navigation problem |
|
|
Molim hitno za pomoć od znalaca AS-a kojih ode ima dosta.
Naime radi se o jednom botunu koji mi treba iskontrolirat jedan timeline koji se nalazi unutar nekoliko MC-a.
Problem je u tome šta se u međuvremenu odigravaju neke animacije, neznam dali to ima ikakve veze.
Ovako, imam glavni MC, npr. MC1 i u njemu je animacija do npr. 50-og frame-a i onda je na zadnjem opet jedan MC2 koji ima svoj timeline i unjemu mi treba otić na npr. frame 60 i play();.
E sada proba san sa this.MC1.MC2.gotoAndPlay(60); ali ne ide.
Proba san i ubacit instance names od ovih MC-a koji se u međuvremenu pojavljuju u animaciji u MC1 ali ni to ne ide, tipa this.MC1.MC1_2.MC1_3.MC2.gotoAndPlay(60); .
E sada šta da radim, tia bi to riješit na ovaj način ako je ikako moguće, ako neko ima neki drugi prijedlog, samo neka izvoli.
Ovo mi je nekako malo hitno tako da oni koji imaju pametne odgovore nek se jave please.
Hvala. |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
nya
Joined: 12 Sep 2007 Posts: 13 Location: Istra, Hr
|
Posted: 13.09.2007 13:40 Post subject: |
|
|
najbolje ti je uvijek krenuti od prvog, tj. od tvoje roota.
zadaj mu
_root.mc1.mc2.mc3.gotoAndPlay() |
|
|
Back to top |
|
|
nya
Joined: 12 Sep 2007 Posts: 13 Location: Istra, Hr
|
Posted: 13.09.2007 13:48 Post subject: |
|
|
inace mogao si i definirati linkage za taj movie clip i onda ga pozvati preko imena.
npr. _root.mojclip.gotoAndPlay(60) |
|
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 13:59 Post subject: flash |
|
|
jesam ali nešto mi šteka sa tim linkage-om ,probat ću opet.
A šta se tiče krenit od prvog to i jesam ali mi ne radi, probat ću opet, hvala. |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 14:03 Post subject: |
|
|
E pazi sad ovo, linkage mi neda jer je AS 2.0 znači trebam prebacit na AS 3.0 a kad to napravim pola AS-a mi ignorira jer je pisano za dvojku, šta sad?
btw. _root.MC1.MC2..... ne radi |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
djankey
Joined: 22 Nov 2006 Posts: 128 Location: zg
|
Posted: 13.09.2007 14:25 Post subject: |
|
|
Ne znam jesam li dobro shvatio...
Ako imas MC1 i on vrti svoje frameove i u njemu MC2 samo na zadnjem frameu (svi Instance nameovi postavljeni) neces moci napraviti to sto si rekao. Zasto?
Jer kad se ti referiras na MC2 (mc1.mc2.gotoAndPlay(60) nemas dobru putanju prema mc2 jer zapravo on ne postoji... tj. postoji ali samo na zadnjem frameu.
Evo primjera (zeleno je ok, crno not)
http://www.as-flash.com/temp/gotoandplay.swf
Source: http://www.as-flash.com/temp/gotoandplay.fla
Napravi kako sam ja napravio u svom primjeru.
Nadam se da sam dobro shvatio pitanje... |
_________________ http://www.as-flash.com |
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 14:29 Post subject: |
|
|
Ma tebe sam čekao zaodgovor, ustvari sam i postavio pitanje nadajući se da ćeš baš ti odgovorit, HVALA TI!
Pretpostavio sam da mi putanja neće bit dobra zbog animacije.
Probat ću ovako kako si reka pa ću ti javit.
Aj javi mi se na PM za potencijalnu suradnju, ako nisi prezaposlen , može? |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 14:35 Post subject: |
|
|
djankey wrote: |
Nadam se da sam dobro shvatio pitanje... |
Jesi ali znaš koja je baza?
Šta ovako kako si ti napravia to je OK, ali se meni ovaj MC2 nesmi pojavljivat prije nego šta dođe do kraja kao kod tebe u drugom primjeru, šta sad?
Vjerovatno ništa |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
djankey
Joined: 22 Nov 2006 Posts: 128 Location: zg
|
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 16:09 Post subject: |
|
|
odličan primjer!
Ali ajde pomakni na mc1_anim onaj mc2_anim nekoliko framova naprid, pa ćeš vidit šta ti baca, undefined!
To je slučaj kod mene, da imam takav timeline di se taj mc2_anim pojavljuje tek posli, **biga |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
djankey
Joined: 22 Nov 2006 Posts: 128 Location: zg
|
Posted: 13.09.2007 16:17 Post subject: |
|
|
A da ti das svoj primjer pa da ga rijesimo?
Ovako mozemo do sutra (a i duze)... |
_________________ http://www.as-flash.com |
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 16:32 Post subject: |
|
|
Evo ovako na _root mi je anim_1 i btn_1.
Unutar anim_1 mi je jedna animacija na timeline-u koj traje 350 frameova.
Na zadnjem frame-u od anim_1 je stop(); i tu se onda pojavljuje (na 350 f) anim_2 u kojem je još jedan timeline i animacija koju želim kontrolirat ( gotoAndPlay(200)).
Dakle _root (single frame)>anim_1 (1-350 frames)> anim_2 (1-500 frames) > gotoAndPlay(200);
To je to.
AS-a nema što se tiče navigacije, ima nešto drugo ali to nije bitno ovde sada.
Neznam kako drugačije objasnit, a fajl nemogu poslat. |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
djankey
Joined: 22 Nov 2006 Posts: 128 Location: zg
|
|
Back to top |
|
|
indigo_child
Joined: 28 Jan 2007 Posts: 58 Location: Right here, right now!
|
Posted: 13.09.2007 19:46 Post subject: |
|
|
falco wrote: | Evo ovako na _root mi je anim_1 i btn_1.
Unutar anim_1 mi je jedna animacija na timeline-u koj traje 350 frameova.
Na zadnjem frame-u od anim_1 je stop(); i tu se onda pojavljuje (na 350 f) anim_2 u kojem je još jedan timeline i animacija koju želim kontrolirat ( gotoAndPlay(200)).
Dakle _root (single frame)>anim_1 (1-350 frames)> anim_2 (1-500 frames) > gotoAndPlay(200);
To je to.
AS-a nema što se tiče navigacije, ima nešto drugo ali to nije bitno ovde sada.
Neznam kako drugačije objasnit, a fajl nemogu poslat. |
Stavi tu anim2 isto od prvog frejma, ali je sakrij, stavi alpha 0 ili ako ti je problem zbog performansi, stavi je van stagea i onda na 350f je stavi na pravo mjesto i moci ces kontrolirati sve sto hoces jer ti je stalno prisutan na timelineu, naravno moras imati pod properties->Instance name uvijek isti da bi flash znao da je to isti MC.
Usput, mogao si lijepo covjeka pitati na PM,poslati mu FLA, dati mu 100 kn i on bi ti rjesio problem za sat vremena, vise si vremena i zivaca ovako potrosio i |
_________________ Hello! |
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 20:12 Post subject: |
|
|
100 kuna će dobit i ovako i onako, a fla nažalost nesmin davat, sorry. |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
segen
Joined: 19 Dec 2006 Posts: 671 Location: ZG <-> ST
|
Posted: 13.09.2007 21:40 Post subject: |
|
|
Koja je razlika, osim šta ima restart?
Vidim stavia si na mc2_anim posebni layer za AS i to je to, jel da? |
_________________ NEW ∞folija∞ Follow me
Ovaj svijet je samo varka! |
|
Back to top |
|
|
|