View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
NEOMEDIA
Joined: 06 May 2007 Posts: 111 Location: Zagreb
|
Posted: 24.10.2009 20:45 Post subject: Novi CNN.com |
|
|
www.cnn.com
možemo i usporediti vs novi www.jutarnji.hr
I da li je netko od analizirao/promišljao što bi se dogodilo hrvatskom news portalu da na naslovnici ima cca 70 vijesti BEZ slika (kao što novi CNN.com ima u boxevima kategorijaa - po 7 vijesti bez slike)
Da li bi to čitatelji odobravali kao preglednost i brzo učitavanje ili smatrali monotonim prikazom suhoparnih vijesti? |
_________________ NEOMEDIA :: kreativne komunikacije
Hrvoje Budin |
|
Back to top |
|
|
Gaston
Joined: 14 Dec 2003 Posts: 619 Location: 10310
|
Posted: 24.10.2009 21:06 Post subject: Re: Novi CNN.com |
|
|
NEOMEDIA wrote: |
I da li je netko od analizirao/promišljao što bi se dogodilo hrvatskom news portalu da na naslovnici ima cca 70 vijesti BEZ slika |
Vjerojatno bi bio citan i imao bi neku ozbiljnost, ne bi upao u zutilo kao (gotovo) svi nasi news portali, ako zelim gledati guzice i sise znam gdje cu ih potraziti. To je moje osobno misljenje, kao korisnika odn. citatelja.
Sto se tice stranica CNN-a, iako vrlo jednostavne i ciste imaju detalje koji ih dizu i JL bi mogao puno toga nauciti iz dizajna CNN-a. Meni se svidja (CNN ne JL), koji CMS se vrti u pozadini me ne zanima, da opet ne bi o tome raspravljali. |
|
|
Back to top |
|
|
uGlavu
Joined: 30 Mar 2009 Posts: 210
|
Posted: 25.10.2009 00:08 Post subject: |
|
|
Odličan Web i ne vidim zašto ne bi bio čitan jutarnji da je takav.
Pošto si ti u prošlom topicu rekao kako naše čitateljstvo treba slike i pizdarije reci mi da li si ti proveo kakvo istraživanje da to možeš tvrditi?
Meni treba zvučan naslov da mi privuče pozornost a ne slika i smatram da je tako kod većine korisnika koji čitaju ozbiljne portale a ne žutilo. |
|
|
Back to top |
|
|
Patrick
Joined: 01 May 2004 Posts: 59 Location: Zagreb
|
Posted: 25.10.2009 01:29 Post subject: |
|
|
vrlo jasna struktura, pažljivo korištenje boja, jednostavna i ujednačena tipografija - sve što korisnik koji traži informaciju može poželjeti.
ne kažem da je ovo savršeno rješenje, ali utemeljeno je na osnovnim načelima izgradnje news portala i definitivno se može reći da je uspjelo.
a čitava diskusija oko toga kako bi prošao jutarnji.hr da je svoj novi site koncipirao ovako, po mom mišljenju i nema nekog smisla. s obzirom da na hrvatskom webu nema takvog primjera gdje se neki portal odmaknuo od senzacionalističkog pristupa začinjenog 'sisama i guzicama' pa se priklonio ozbiljnom izvještavanju o relevantnim temama, bilo kakvo filozofiranje o tome 'što bi bilo kad bi jutarnji.hr napravio ovo ili ono' nema nikakvu težinu.
ali ako gledamo s aspekta dobrog web dizajna, cnn može poslužiti jutarnjem kao svjetionik u jako gustoj magli. |
|
|
Back to top |
|
|
NEOMEDIA
Joined: 06 May 2007 Posts: 111 Location: Zagreb
|
Posted: 25.10.2009 01:58 Post subject: |
|
|
Patrick wrote: | vrlo jasna struktura, pažljivo korištenje boja, jednostavna i ujednačena tipografija - sve što korisnik koji traži informaciju može poželjeti.
ne kažem da je ovo savršeno rješenje, ali utemeljeno je na osnovnim načelima izgradnje news portala i definitivno se može reći da je uspjelo.
a čitava diskusija oko toga kako bi prošao jutarnji.hr da je svoj novi site koncipirao ovako, po mom mišljenju i nema nekog smisla. s obzirom da na hrvatskom webu nema takvog primjera gdje se neki portal odmaknuo od senzacionalističkog pristupa začinjenog 'sisama i guzicama' pa se priklonio ozbiljnom izvještavanju o relevantnim temama, bilo kakvo filozofiranje o tome 'što bi bilo kad bi jutarnji.hr napravio ovo ili ono' nema nikakvu težinu.
ali ako gledamo s aspekta dobrog web dizajna, cnn može poslužiti jutarnjem kao svjetionik u jako gustoj magli. |
ali ajde probaj aplicirati CNN.com na koncept hrvatskog mainstream novinarstva koji je samo stepenicu iznad žutog novinarstva ili ako i je ozbiljnije novinarstvo prezentacija je tabloida da posstigne čitljivost |
_________________ NEOMEDIA :: kreativne komunikacije
Hrvoje Budin |
|
Back to top |
|
|
Patrick
Joined: 01 May 2004 Posts: 59 Location: Zagreb
|
Posted: 25.10.2009 02:12 Post subject: |
|
|
NEOMEDIA wrote: |
ali ajde probaj aplicirati CNN.com na koncept hrvatskog mainstream novinarstva koji je samo stepenicu iznad žutog novinarstva ili ako i je ozbiljnije novinarstvo prezentacija je tabloida da posstigne čitljivost |
ako gledamo iz te perspektive, ovakvim konceptom za kakav se odlučio CNN razotkrila bi se sva 'golotinja' hrvatskog mainstream novinarstva. vjerojatno bi to za većinu hrvatskih news portala bilo porazno.
međutim, ovo je dizajnerski forum, a ne novinarski ili ekonomski. prema tome, raspravom o bilo čemu osim o dizajnu skreće se u off-topic, a to se na svakom iole ozbiljnijem forumu tretira kao nepoželjno ponašanje.
ono što je važno jest da je CNN svoj portal, dizajnerski gledano, izgradio sukladno temeljnim načelima struke, a jutarnji baš i nije. i tu je posve nevažno ima li slika više ili manje, odnosno što je konkretno na tim stranicama napisano. |
|
|
Back to top |
|
|
NEOMEDIA
Joined: 06 May 2007 Posts: 111 Location: Zagreb
|
Posted: 25.10.2009 02:33 Post subject: |
|
|
Patrick wrote: | NEOMEDIA wrote: |
ali ajde probaj aplicirati CNN.com na koncept hrvatskog mainstream novinarstva koji je samo stepenicu iznad žutog novinarstva ili ako i je ozbiljnije novinarstvo prezentacija je tabloida da posstigne čitljivost |
međutim, ovo je dizajnerski forum, a ne novinarski ili ekonomski. prema tome, raspravom o bilo čemu osim o dizajnu skreće se u off-topic, a to se na svakom iole ozbiljnijem forumu tretira kao nepoželjno ponašanje. |
dizajn mora biti u funkciji sadržaja. ako je zaključak da JL ima sadržaj koji se ne može upakirati u CNN tip dizajna - u čemu je ustvari kardinalna greška novog JL-a da ga nitko ne odobrava? |
_________________ NEOMEDIA :: kreativne komunikacije
Hrvoje Budin |
|
Back to top |
|
|
Patrick
Joined: 01 May 2004 Posts: 59 Location: Zagreb
|
Posted: 25.10.2009 02:49 Post subject: |
|
|
NEOMEDIA wrote: | dizajn mora biti u funkciji sadržaja. ako je zaključak da JL ima sadržaj koji se ne može upakirati u CNN tip dizajna - u čemu je ustvari kardinalna greška novog JL-a da ga nitko ne odobrava? |
jutarnji ima potpuno istu vrstu sadržaja kao i CNN (i bilo koji drugi news portal): tekst, slike i video. dalje od toga ne treba ići jer to više nema puno veze s web dizajnom. |
|
|
Back to top |
|
|
|