View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
Posted: 19.09.2008 09:28 Post subject: postojece MovieClipove attachat u novi MovieClip? |
|
|
dinamicki kreiram brdo mc-ijeva.
i sad zelim 10 njih zajedno animirat. ali istodobno. ako ih animiram koristeci neki loop onda mi animacija nije smooth jer ima malo kasnjenje od 0.0x sekundi koliko mu treba da prodje kroz loop.
idealno bi bilo te mc-ije staviti u jedan mc i njega animirat. ali kako to napravit?
izguglala sam jedan class koji snimi postojece propertije mc, izbrise ga i kreira novu instancu gdje zelis sa tim istim propertijima.
ima li bolji i brzi nacin?
|
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 19.09.2008 10:23 Post subject: |
|
|
jedna ideja ...
u loopu im puniš efekt kroz vjerujem neki tweening engine. To punjenje je proces koji traje.
A da probaš svima definirat putanje ali ih ne pokrenit odmah.
Kad ih podesiš sve u tom setup loopu, pokreneš novi loop koji im samo naredi play.
Razlika u tom slučaju bi bila zbilja milisekunde.
Možda se i primjeti na velikom broju clipova ali mislim da se ne bi tribalo vidit ispod 100 komada. |
|
|
Back to top |
|
|
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
Posted: 19.09.2008 10:37 Post subject: |
|
|
kuzim te ali opet ne znam kako to izvesti...
ja kroz loop pozivam funkciju koja mi radi animaciju uz pomoc mc_tween-a
Code: | function Slajd(what, much){
what.ySlideTo(much, 0.2, easeInCirc);
} |
kako napraviti funkciju koja ce mi dodijelit sve to a ne playat animaciju... tj. ne vidim neku ustedu vremena.. |
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 19.09.2008 10:57 Post subject: |
|
|
neznam koji engine koristiš. pogledaj njegov help. vjerojatno postoji neki sustav za sequencing ili stop/play definirane animacije.
zašto kasni:
da bi se postavili parametri za jedan mc: svaka od naredbi se mora obradit u tom tvom sustavu za animiranje šta uzima neko vrijeme. dodjela properties koja se mijenjaju MCu je još vrimena. instanciranje evenata opet malo ... i tako se skupi.
Na ovaj način ti tu podjelu odradiš i kad je loop dodjele gotov svi su setupirani i spremni. Novi loop sa play naredbom za svaki clip nemože bit duži od par milisekundi šta će ti bit neprimjetno.
ako je to MC tween npr. imaš pause tween. Postavi i pauziraj svaki mc. Onda ih opet provrti sve i pokreni. |
|
|
Back to top |
|
|
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
Posted: 19.09.2008 11:44 Post subject: |
|
|
da, koristim MC Tween.
isprobala sam tvoju ideju sa stopTween i resumeTween ali kao sto sam pretpostavljala - nije neka usteda vremena. animacija je identicna.
mislim da bi se to moglo jedino rijesiti da se nekako te clipove sutne u jedan clip!
cudno mi je da flash nema tu mogucnost.... |
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 19.09.2008 13:02 Post subject: |
|
|
a da nije to do procesora ? možda je sve skupa to preteško za flash?
MC tween je OK ali ti je moj savjet tweenlite ako ga možeš koristit. Slična sintaksa ali je sigurno trenutno najbrži. možeš pogledat i usporedit ga malo sa drugima.
...
neznam o kakvoj se to animaciji radi pa nemogu razumit šta ti znači "ubacit sve u jedan clip" i šta bi to u stvarnosti uopće značilo. ako tweenaš bitmape i blur + multiple layers itd. mislim da bi to moga bit "overkill" i za jače mašine
Sa druge strane, sigurno se može "ubacit u taj jedan MC" ali to neće rasteretit flash ni procesor u odrađivanju posla zar ne? |
|
|
Back to top |
|
|
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
Posted: 19.09.2008 14:04 Post subject: |
|
|
ma ne, tweenam jednostavne mc-ijeve , i to max 20 njih odjednom.
tweenam _y property i to je sve.
mozda je sporo zato sto funkciju pozivam iz jedne klase... a funkcija mi se nalazi u root-u glavnog muvija. jer ne mogu includat mc_tween2.as unutar classe
razmisljala sam da iskusam neki drugi tween engine... al sam lijena |
|
|
Back to top |
|
|
fun.ky
Joined: 05 Jan 2006 Posts: 365 Location: Mostar
|
Posted: 19.09.2008 18:37 Post subject: |
|
|
Pa postavi primjer .fla pa da pokušamo napraviti nešto |
_________________ There is no style definition for good music! |
|
Back to top |
|
|
|